Reklamasjon

Vi ønsker at du skal være fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Dersom det oppstår feil eller mangler, har du rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Hva kan jeg reklamere på?

Du kan reklamere dersom:

  • Produktet har en produksjonsfeil eller skade som ikke skyldes deg.

  • Produktet ikke fungerer som forventet i henhold til beskrivelsen.

  • Produktet blir ødelagt innen rimelig tid ved normal bruk.

Reklamasjonsfristen er 2 år fra du mottok varen.

Slik går du frem

  1. Send oss en e-post til kundeservice@gnagerstopp.no.

  2. Oppgi:

    • Ordrenummer

    • Produktnavn

    • Beskrivelse av feilen/mangelen

    • Gjerne legg ved bilde eller video som dokumentasjon

  3. Vi behandler reklamasjonen så raskt som mulig og gir deg videre instruksjoner.

Returadresse

BPG Chemicals
Borgeskogen 65
3160 Stokke

Vennligst ikke send varen i retur før du har fått bekreftelse fra oss.

Behandlingstid

Vi forsøker å behandle alle reklamasjoner innen 5 virkedager fra vi mottar henvendelsen.

Dine rettigheter

Hvis reklamasjonen blir godkjent, vil du kunne få:

  • Reparasjon eller nytt produkt uten ekstra kostnad

  • Prisavslag

  • Heving av kjøpet (tilbakebetaling) dersom feilen ikke kan rettes